info@hortiekskluziv.hr
PSC1: Črečan 36d
PSC2: Ul. Pavlovec Zabočki 133
Info kontakt
+385 91 6061 864
Info kontakt
+385 91 6061 864

Servis i prodaja

Horti Ekskluziv servis, kvaliteta koja traje

Svaki proizvod koji kupite u Horti ekskluziv d.o.o. dolazi s priloženim jamstvom, tehničkim uputama, uputama za sklapanje i uputama za upotrebu. Smatramo da ste, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, jasno i razumljivo informirani o svim relevantnim podacima vezanim uz proizvod i usluge nakon prodaje.

Kvaliteta
Smatramo da je transparentnost ključna, stoga vas informiramo jasno i razumljivo o svim relevantnim podacima vezanim uz proizvod i usluge nakon prodaje.
Pouzdanost
Svaki korak u našem procesu, od odabira proizvoda do podrške nakon prodaje, oblikovan je kako bismo osigurali vaše povjerenje.
Podrška
Bez obzira na vaše potrebe, možete računati na Horti ekskluziv kao vašeg pouzdanog partnera za podršku i rješavanje svih problema.
Jamstvo, upute, podrška

Vaš pouzdani partner u sigurnoj kupovini i servisu

Ako vam je potreban servis, slobodno nas kontaktirajte, jer smo ovlašteni servis za brendove koje nudimo. U slučaju kvara unutar jamstvenog roka, obratite nam se prema uputama na jamstvenom listu.

Prigovor potrošača

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 19/22,56/23) u slučaju materijalnog nedostatka na robi na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari a sve prema Zakonu u obveznim odnosima ( NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22, 155/23).

Načini podnošenja prigovora:

*e-pošta: prigovor možete poslati na e-mail info@hortiekskluziv.hr s naslovom “Prigovor potrošača” i detaljnim opisom problema
*pisani prigovor: pisani prigovor možete poslati na adresu: Črečan 36d, 10380 Sveti Ivan Zelina

Molimo Vas da u prigovoru navedete:

*osobne podatke (ime, prezime, adresa, broj telefona, e-pošta)
*detaljan opis prigovora
*datum kada se problem dogodio

Vaš prigovor ćemo pažljivo razmotriti i nastojati pružiti odgovor najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.